Wika to geniusz!!! Wyczuj sarkazm.

Przypadkiem zmieniłam kolejność rozdziałów i nie mam pojęcia jak to naprawić. Teraz 2 jest po 8. Wybaczcie mi ten błąd. Jestem tylko człowiekiem. Przepraszam.

niedziela, 25 sierpnia 2013

Przepraszamy!!!!

Coś mnie tchnęło żeby wejść na bloggera i sprawdzić kiedy była ostatnia część. Więc odpalam laptopa, włączam Chrome i wchodzę na bloggera.
 I wtedy się skapłam że ostatnia część była.. Ponad dwa tygodnie temu!!!
 Bardzo was za to przepraszam!! 
Niestety autorka tego rozdziału, czyli Wika, złapała chorobę zwaną lenistwem...  
Ja teoretycznie mam szlaban... Postaramy dodać się część do czwartku.

A tu tak ode mnie macie jedno z moich ulubionych zdjęć Nialla:

P.S. Jeśli to czytasz to zostaw po sobie komentarz. Jeden komentarz to motywacja do dalszego pisania!! 

5 komentarzy:

  1. teoretycznie? hmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna zwala winnę na drugą - o jak słodko

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na nexta i się chyba nie doczekam

    OdpowiedzUsuń
  4. spokojnie to nie jej wina a tej wiktori chociaż ma cudowne imię powinnaś tego nie podarować...
    Ps.czytam ale nie chce mi się komętować

    OdpowiedzUsuń